Tuesday, January 15, 2008

15012008----------->我的决定。。就这么办!

终于,经过我多次的挣扎,我已经做好决定了~我要念法律。。我要当一名律师啊!怎样?不行是吗?我就是要挑战。。我要实现我从小的愿望。。对!我不能放弃。。我不能因为别人的三言两语就放弃自己的理想。。不能因为害怕承受压力就放弃~做事情一定要坚持到底。。这一次真的是最后一次了。。答应过别人的事情就要做得到!

直到现在,我每次一遇到麻烦都还是会找你。。尤其是学业上的麻烦。。不知道为什么。。脑海中总是会出现你的名字。。也因此让我觉得找你是理所当然的。。而你所给予我的帮助我也会欣然地接受。。可是自从去年那次被你骂了以后。。这次你也还是会继续骂我。。似乎我还没醒觉得说。。是拉,你是我的指南针。。我知道你骂我也是为我好的不是吗?可是你可不可以不要在凶我了?我会怕得裂~尤其是你大大声说话的时候,真得很凶,我就是因为这样被你骂到哭得。。呜呜~

好啦!既然前天被你鸟了,就不要白费你的心机。。我一定会用心念书的!我要努力挤进牛津大学!这个是目标~你会支持我的对吧?要是你干反对的话。。你就惨了咯!因为是你建议我说进牛津的。。呵呵~不可以反对了啦!嗯。。。最近真得很无聊。。无聊透顶了!

周杰伦演唱会。。还有3天就在新加坡引爆!天啊~我真得很想取得咯。。可是。。要知道。。票已经卖完了。。我怎么去呢?唉!唯有期待马来西亚的演唱会吧~希望他会连开两场。。那我就可以多望我的老公几眼了。。咔咔!我就是如此的花痴,你又能拿我怎么样呢?哈哈~^^

下个星期可以出街咯。。因为有人约呗~说真的。。2~3年没有见到他,不知道他变成什么样子了呢?嗯。。他呀他,每次回来都说我瘦了很多。。。本小姐我可是很肥得好不好?反正下个星期你见到我你就知道我有几胖了。。哈哈~><"

2 comments:

Amuyo Tomoko said...

Hellooo... Here I come again!!
Hey, sorry that I have to leave comments in English... My chinese programme got problem...

Anyway, Sue Yinn, Way to go!!! You can do it!! You must succeed in your dreams of being a lawyer.. Anyway, may your future be easy and successful for you...

Don't worry too much of "people" scolding you... Nags and scolding are the power to make you awake and see through clearly of yourselve. So, don't blame "him" ok? I know you can do it... Try your best k?

Ok... I think you should congrates me that I managed to buy the tickets for the Jay Chou's Malaysia concert today.. And I never thought of my dad will sign with his credit card (Don't be happy yet, I need to pay him back the total you know??) hahaha...

Haiz... I really also wanted to watch the concert in Singapore and own all the merchandise.. But what to do?? Tickets are all sold... Totally fully booked neh...
Anyway, hope you, me and SY can have fun on that day then... :P

Adioz...

Amuyo Tomoko said...

Hahaha... I guess now it's your turn to owe me comments lor... Nothing de lar... Feel free to leave me comments when you're free k?